4 days to go...

På praktiken, kan inte riktigt fatta att tio veckor flugit förbi så snabbt... Crazy banana. Iallafall är det kort dag imorgon, härligt. Fan, jag har liksom inte så mycket mer att skriva. Eller ganska mycket egentligen, men inget som passar sej i det offentliga lilla rummet. Lever typ i vakum nu, bara väntar på att tiden ska gå och vi ska börja leva vårt liv. Egentligen gillar inte jag att bara vänta, att skita i idag för vad som är imorgon eller övermorgon, men just nu får det vara så. Är mycket som ska fixas framåt, men det går så trögt med en seg blivande hyresvärd. Så jag föredrar att inte tänka på det, för en gångs skull lever jag på att "det löser sej". Orkade faktiskt att ta atg i en sak iallafall, nämligen att masa mej till biblioteket och rösta. Känns mycket bra, dra sitt strå till stacken och ta lite ansvar. För det tycker jag att det är. Många som klagar hit och dit men kanske inte gör så mycket åt det. Klappar mej själv på axeln.

That´s it.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hej! Jag ska börja mitt sagoläsande vid klockan 10 och är färdig runt 11 halv tolv. Hade varit jätte skoj att träffa er! Jag ska springa runt på stan en sväng med :D, måste ha morsdag present kram :)

2009-05-29 @ 07:10:27
URL: http://reebbbeckas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0