Home alone @ Möllerska residenset.

Tyvärr har jag lite svårt att njuta eftersom jag är sjuk. Fan jag gillar inte att vara sjuk. Ibland önskar man att man blir sjuk så man kan vara hemma och chilla, men fan, det är ju inte roligt att vara sjuk på riktigt. Tur att jag har min smått arbetslösa pajk som dräller omkring och kan åka och köpa nässpray och halsisar till mej.

Iallafall var det sjukt längesen jag var här, I know. Skitsamma tänker jag, man gör som man vill, right? Har varken tid eller lust. allt flyter på och jag börjar få lite examensångest. OM EN MÅNAD EXAKT TAR JAG EXAMEN. (Och ja, det behövs feta, kursiva och understrukna versaler för det känner jag). Har lite svårt att förstå det. En sak till som är lite svårt att fatta är att jag, Mr. M & Sörre snart flyttar till vår utomordentligt ljuvliga lägenhet mitt inne i stan. Från och med den första juli kommer jag och min lilla familj njuta av denna utsikt från vår balkong:







Crazy bananas. Hur mysig lägenhet som helst, verkligen gammal charm och med lite färg kommer den bli ännu mer underbar. Så nu gäller det bara att hålla ut i en och en halv månad. Piece of cake eller?

Det var dagen ansträngning. nu ska jag gå och lägga mej. Kanske jag kan jobba imorgon? Just nu känns det tveksamt.

Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

så perfekt ställe att bo på! :D

2009-05-05 @ 18:14:54
URL: http://reebbbeckas.devote.se
Postat av: annie

aha, dääär! gött eller! längtar också tills ni får den, hehe. spännande ju! :)

2009-05-05 @ 18:38:14
URL: http://skiterivarskapetskasta.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Så roligt att ni är nöjda! Är såååå glad för er skull!!



Kramkram

2009-05-05 @ 22:52:55
Postat av: Tess

Fan va nice det ser ut :-) jämt bara lite bättre utsikt å läge än kyrkbytorget om man säger så ;-) kan hålla med om examensångesten oxå för den delen! herregud om en månad är man liksom klar med studierna... kan inte riktigt fatta det :S jaja men krya på dej iaf ta hand om dej vännen kram kram

2009-05-06 @ 11:35:02
Postat av: Elin

Ojoj, vad centralt! Kan du ju gå och sätta dig på wayne´s i pyjamas. Eller så kan du spionera på alla kidsen på la coca. Lövely!

2009-05-06 @ 14:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0