F7

Sitter i soffan och väntar på att cirkus Möller ska komma hem. Eller iallafall på att bilen ska komma hem, skit i Majk, så att jag kan sticka till Frida och mysa. Käka lite gott och kolla Criminal Minds hoppas jag. Och sen är det ju fredag imorgon. Ska bli härligt med en lugn helg. Inte en box så långt ögat kan nå hoppas jag. Blivit på snudd för många boxar på sistone, både för mej och Majk. Pallar inte en duracellkanin på speed en kväll till.

Hoppsan, upptäckte precis att en knapp lossnat från datorn. Men vafan ska man med F7 till? Har den någon viktig funktion tro? Skyller på Sören, det måste varit han när han helt ogenerat klampade rakt över innan. Jajemän.

Vad ska ni göra i helgen mina vänner?


Kommentarer
Postat av: Rebecka

F7:s enda funktion är att skapa ett konmplet tangentbord ;) jag ska troligt vis hem till din mamma på kalkonmiddag :) kram

2009-11-12 @ 19:00:43
URL: http://www.metrobloggen.se/reebbbeckas
Postat av: Rebecca

Nu har jag tryckt minst 20 gånger på F7 och inget händer. Men! Om jag håller in FN-knappen och F7 så ljusas skärmen upp! Så på min dator har F7 faktiskt en funktion. Inte för att jag använder den... :)



Hörs på söndag!

Stora kramar

2009-11-13 @ 00:31:41
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0