Godmorgon!

Läget idag är lite bättre än igår, och förhoppningsvis kommer det att bli ännu bättre efter en massiv inköpsrunda på Apoteket. Hela mitt immunförsvar brakar ihop samtidigt, vaknade med ett igenmurat öga idag. Hej glasögon. Men så är det.

En väldigt rolig sak är att vi äntligen fått tummen ur och bokat vårt SPA. Var redo den 27/11 mina Helsingborgare. En annan sak som idag är lite roligare än igår (pga mitt hälsotillstånd) är att jag har fått heltid ett tag framåt. Fint.

Nu tillbaka till soffan och bli frisk.

Kommentarer
Postat av: frida

grattis till jobbet.. fan va najs=)



syn dock man jobbar hela helgen när ni kommer ner!!!



hoppas e bra annars!!!

2009-11-10 @ 20:21:09
URL: http://dancerstar.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Men du har ju fina glajjor ju!



Hoppas att du snart blir frisk igen!



När ses vi? Saknar min Pillis! Varför måste du bo såååå låååångt boooort?

Kram

2009-11-10 @ 23:24:08
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: Elin

Stort grattis till jobbet!

2009-11-11 @ 13:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0