Mätt & Trött.

Nu har vi varit ute och firat min fina, fina älskade Mikey med hans föräldrar. Väldigt trevligt och sjukt god mat. Helt galet att vi båda är 25 år nu, nyss var vi ju 16 år, fattar ingenting. Ett säkert ålderstecken är när man börjar oja sej över hur fort tiden går men den gör ju för fan det!

Nu ska jag kolla ett avsnitt av One Tree Hill och sen gå och lägga mej. Lång arbetsdag imorgon.

God natt.

(Har verkligen inte mycket roligt att skriva om just nu. Inte för att det inte händer något utan mer för att jag inte får till det helt enkelt. Tålamod mina vänner, tålamod).

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Var åt ni? (Hungrig!) Vad fick han in present?



Kram

2009-11-05 @ 11:30:39
Postat av: Linda

Jag är nöjd bara du gör ett inlägg oavsett vad där står..min hårda arbetsdag blir lite roligare då ;)

2009-11-05 @ 13:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0