Söndag

Fasen, jag har en skvätt söndagsångest. Brukar inte ha det nuförtiden men idag så. En bidragande orsak kan vara att det var mer kvar i boxen igår än vad jag trodde. Kan också bero lite på att min man jobbar idag. Då blir det inte mycket gjort, helst av allt hade jag velat ligga i soffan med honom och mysa hela dagen. Istället får jag nöja mej med Sören och några avsnitt av One Tree Hill. Kanske ska passa på att slå in födelsedagspresent inför den stundande högtidsdagen.

Iallafall så var Jenny och Johan här igår, och det blev även en liten runda på stan.


Mike kramar ur sista dropparna av mitt finvin.


Och Sören kontrollerar att det verkligen är slut. Bra samarbete.

Veckan som kommer är en jäkligt upptagen vecka. Både med jobb och andra aktiviteter. Roliga och tråkiga. Men så är det väl ibland antar jag.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0