Tisdag.

Inte mycket som händer här just nu. Har varit en sväng på stan med William och hans mamma som börjar bli lite tjock om magen:) Så spännande. Köpte lite presenter till herr Knutler. Om jag var han hade jag blivit sjukt glad men med den herren vet man aldrig. Misstänker att det är lite ålderskris som ligger i luften. Han önskar sej nämligen ingenting (!) och det här med att ha fest och fira verkar inte locka honom nämnvärt. Lite tråkigt eftersom jag gillar fest. Som ni kanske märkt. På lördag kommer dock Knutsson-Möller hit, men den festen kommer jag inte kunna fixa så mycket med eftersom jag jobbar på dagen. Ganska skönt i och för sig.

Imorgon är det först tandläkardags, fuck, och sen ska jag till ett nytt Apo och jobba lite. Trevligt. Lite drygt att det ligger en bra bit utanför stan bara. Imorgonkväll ska vi ut och äta, fråga mig inte vart för det har jag inte en aning om.

Trött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är nöjd med mina glajjor. Men jag har lite för smalt ansikte för dem egentligen så de trycker så förjordat på öronen efter en dag. :( Menmen...



Nu är jag nyfiken! Vad har du köpt till mannen din? En stor fördel med att vara singel är att jag inte behöva klura fram presenter. Fast... Det betyder ju också att jag inte får någon paket och frukost på sängen i januari. :( *ensam* Jaja. Får väl göra frukost till mig själv morgonen innan och leka överraskad på morgonen när jag öppnar kylen. Eller bli lite knäpp och skapa mig en till personlighet och att den personligheten gör frukost till mig. Sen när vanliga Rebecca vaknar så blir hon överraskad. :) Ja, jag är kanske redan lite knäpp. :)



Händer i veckan? Kan ni inte komma upp till Göteborg och hälsa på snart! Vore kul att dra ihop en utgång?



Kram

2009-11-03 @ 16:36:44
Postat av: Rebecca

Det var jag som skrev kommentaren ovan...

2009-11-03 @ 16:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0