Fint.

Säger som Al Bundy: redan onsdag, hur skönt som helst. Snart helg, undrar vad som händer då? En tripp till IKEA hade inte suttit helt fel. Lycka till med att få med pajken på det, Pillis.

Strax ska vi iväg till Frida & Joy på onsdagsmys. Käka lite gött och kolla någon bra film. Annars händer det inte särskilt mycket. Hälsade på Wille igår som inte tillät mej att ens pilla på hans leksaker, och inte för den delen vara på hans rum ens. Vad har jag gjort? Världens snällaste moster liksom? Jag fattar ingenting, måste vara det där konstiga Knutssons-humöret som börjar komma upp till ytan.

Förresten tycker jag att kommentarerna angående helgens asroliga bilder har lyst med sin frånvaro. Jag ser att ni är där men ändå inte liksom. Men jag säger som Linda: tycker man inte att dom är roliga har man ingen humor. Eller lust att kommentera kanske. Vad vet jag.

Imorgon är det dagen V. Vaccinationsdagen alltså. Om det finns en liten dos sparad till mej vill säga. Men det ger sej. Dessutom ska jag hämta mina glasögon hos FuckSavers imorgon, fyfan.

Vad hittar ni på ikväll mina vänner?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du får tjata på honom ordentligt så kanske han ger sig? Va fick du inte leka med Willes leksaker? Stackars dig. En kväll som denna sitter jag hemma och degar bland flyttkartonger. Hoppas allt e bra :) Kram!

2009-10-28 @ 20:02:16
URL: http://www.metrobloggen.se/reebbbeckas
Postat av: Rebecca

Jag var på IKEA ikväll! Rena himmelriket mot hur det var i söndags. Då kaos, idag härligt lugnt!



Jag hoppas VERKLIGEN inte att något händer med dina glajjor den här gången. Då får du skicka upp dem till mig så ordnar jag det! Sen när jag får mina kan vi gå i likadana. :)



Vill träffas snart! När hälsar ni på i Götet nästa gång?

Kramkram

2009-10-28 @ 21:38:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0