God morgon!

Fredag! Yes!

Har haft världens konstigaste natt så känner mej helt bakochfram. Mikey gick och la sej tidigt igår, men jag stannade uppe och kollade på tv. Rätt som det är vaknar jag på soffan och kollar på klockan: 04:19! Herregöstanes liksom! Så det var bara och knalla in och borsta tänderna och gå och lägga sej. Det knasigaste med detta är att Mikey skulle gå upp 05:00, så när jag gick och la mej var det morgon för hans del. 

Dessutom drömde jag en skitjobbig dröm precis innan jag vaknade. Ni vet sådär så att man har en konstig magkänsla som inte vill försvinna, trots att jag vet att det inte är sant. Jag är liksom ledsen på riktigt fastän det var en dröm. Skitjobbigt.

Så det var nattens händelser. Nu ska jag snart göra mej iordning lite och pysa över till jobbet och lämna lönelapp så man får lite kosing. Gå på stan en sväng och ikväll funderar jag på att hänga med pajkarna på hockey. Har inte riktigt bestämt mej, Idol lockar ju l i t e också.

Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj! Så du drömde också konstigt? Mina drömmar var hemska! Jag blev förföljd av en viss person som ville visa sin nya tjej, som för övrigt var en person jag känner. Han ville riktigt trycka in det i mitt ansikte så han och hon följde varenda steg jag tog bara för att riktigt poängtera att jag var (eller ja... är) ensam. Vaknade med panik i kroppen! Blä! Toktrött!



Vad händer i helgen? Jag ska åka bort! Ska bli sååååå skööööönt!



Kram

2009-10-30 @ 10:15:22
Postat av: Jessica

Hockeyn är gratis idag! =) men idol lockar lite mer ja ;) ginatricot öppnar ny affär idag, så jag ska in och trängas med alla innan jobbet kallar. kram

2009-10-30 @ 10:21:12
URL: http://jesssic.blogg.se/
Postat av: Rebecka

ikväll blir det idol :) Kram

2009-10-30 @ 10:38:36
URL: http://www.metrobloggen.se/reebbbeckas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0