I´m done.

Vaccinerad och klar. Redo att möta svinen så att säga. Sitter i soffan och känner efter. Har jag ont i armen? Fryser jag? Huvudvärk? Tar en promenad då och då för att kontrollera att jag fortfarande kan gå framlänges. Än sålänge känner jag ingenting. Tur att man är en härdad kvinna som fått en och annan spruta i sina dar.

Vet inte vad jag ska göra idag. Lite tråkigt. En promenad och sen då? Ingen som vill underhålla mej? Herr Knutler gled precis till jobbet men som tur är leker Sören med mej då och då. Det räcker att gömma sej bakom en kudde för att hans jaktinstinker ska vakna, lite roligt. Och puckat, men det säger vi inte högt. Läste precis på Aftonbladet att djur har känslor. Hoppsan det var något nytt? Aftonbladet i ett nötskal känns det som.

Jaja, får väl kolla vidare på Knight Rider och se om det dyker upp något roligt att göra. Troligtvis inte, sann optimist som jag är.  


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sicket underbart efternamn! Kan ni inte ta och döpa er till det när ni gifter er? Pernilla och Mikael Knutler! *hihi*



Kram

2009-10-29 @ 10:29:12
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det är ganska bra med mig. Känner mig hängig och trött. :( Har känt mig sån i ett par, tre veckor nu... Inte alls roligt.



Hur är det själv? Så du har tagit grissjukevaccin? Rekommenderar du mig att göra det också? Är i valet och kvalet...

Kram

2009-10-29 @ 11:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0