Hell yeah!

Ikväll är det fest på Storgatan, känner på mej att det kommer att bli brabrabra. Först ska jag fördriva tiden lite bara, har skickat iväg pajkarna på fotboll och känner på mej att kommer bli två bittra herrar och en nöjd skåning som kommer tillbaka. Men vad vet jag. Ska laga lite lasange och fixa till mej, men sen då? Fuck.

Veckan som kommer är jävligt oplanerad, har två saker på schemat och självklart krockar dom vilket betyder att jag bara kan göra den ena. Möte på fucking förmedlingen eller passa Wille? Ge mej ett liv, please.

Förresten har jag fått en släng förkylning (ganska rejäl) men berättar jag inte det för någon finns den kanske inte? Inget som inte ett gäng ibumetin kan mota bort. Hett tips.

Vad ska ni, kära vänner, hitta på en blöt lördagkväll som denna?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så roligt! Synd att jag inte kunde komma...



Jag ska faktiskt bara vara hemma! Har knappt sovit inatt och haft en låååång shoppingdag idag och köpt massa nödvändiga saker till mitt nya hem - påslakan och lakan, kaffepress, slevar, bricka, ljusstakar och ljus, dricksglas, servetter... Bara ett hem som fattas. :)



Ha en jätterolig kväll! Kalasa lite för mig med så lovar jag att snaaaart komma ner (och du upp hoppas jag!).



Stora, varma kramar

2009-09-19 @ 18:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0